[Uw lokale ondernemer] Richard's Computer Service | WeekbladWestvoorne.nl
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5227960&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=weekbladwestvoorne.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=323" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo weekbladwestvoorne.nl
Uw lokale ondernemer

Richard's Computer Service

  •   76 keer gelezen   Actueel

Uitstekende service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Brielle – Of het nu gaat om een reparatie, uw PC opschonen, e-mail problemen of als uw systeem besmet is met een computervirus; Richard Kroone van Richard's Computer Service biedt u computerhulp aan huis aan. En dat voor een zeer aantrekkelijke prijs!

De nu 31-jarige Richard Kroone begon al 'in de computers' toen hij 15 jaar was. "Ik zat toen nog op school en deed het als bijbaantje", vertelt Richard. "In de avonduren en weekenden kluste ik dan wat bij. Ook ik begon eerst met computerspelletjes, maar daar was ik eigenlijk al snel klaar mee. Dan duik je er vervolgens wat verder in en kom je tot de conclusie dat het niet alleen heel erg leuk is om met computers bezig te zijn, maar dat je er ook erg handig in bent. Dus eigenlijk had ik al vrij snel het idee om er meer mee te gaan doen. Dat is uiteindelijk dus uitgegroeid tot de fulltime job die ik er nu aan heb."

Klein begonnen

"Ik ben eerst begonnen met een kleine advertentie in de krant en eigenlijk kwamen daar al heel snel reacties op", vervolgt Richard. "Zo heb ik dus al vroeg aardig wat praktijkervaring op kunnen doen. Ondertussen was ik met mijn VMBO opleiding bezig op het Maerlant waarna ik een opleiding  heb gevolgd op het Zadkine richting ICT beheerder, niveau 4. Daarnaast ben ik het werken met de computers blijven doen en uiteindelijk bleek dat ik dat toch wel het allerleukste vond en dat er ook genoeg vraag naar was. Ik heb wel mijn opleiding afgemaakt, maar daarna de keus gemaakt om voor mezelf te blijven werken."

Aan huis

Richard bezoekt zijn klanten huis: "Daar hebben ze het probleem met hun computer, dus het beste is het dan ook om het daar op te lossen. Bovendien is het voor de klant makkelijker, want ze hoeven niet met hun spullen onder de arm naar mij te komen. Als het oplossen van het probleem te lang duurt, neem ik de computer mee en breng hem weer terug als het opgelost is. Uiteraard sluit ik dan ook alles weer aan. De mensen kunnen mij bellen voor eigenlijk alle ICT gerelateerde problemen, dus bijvoorbeeld een niet opstartende computer, een niet werkende internetverbinding of installatie van een pc of een tablet. Eigenlijk dus voor alles wat met computers te maken heeft.  Ook vind ik het belangrijk om mijn klanten goed te kunnen beschermen tegen virussen, bankfraude, ransomware aanvallen en andere cybercriminaliteit. Daarvoor werk ik al jaren samen met ESET. Voor particulieren hanteer ik overigens een 'No cure, No Pay' garantie. Wanneer ik het probleem echt niet op kan lossen, bereken ik alleen de voorrijkosten en dat is alleen van toepassing buiten Brielle. Verder ben ik aangesloten bij ICT-waarborg. De zekerheden die ICT-waarborg biedt, gaan verder dan alleen het materiële vlak. Ook de kwaliteit moet gewoon goed zijn."


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5227960&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=weekbladwestvoorne.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=323" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9768114&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=weekbladwestvoorne.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=323" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>

Poll

<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5227962&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=weekbladwestvoorne.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=323" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>